Unilever jako pierwszy w Polsce z kampanią na Amazonie

Za realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska.

Unilever stawia na nowe kanały sprzedaży i jako pierwszy reklamodawca w Polsce jeszcze przed oficjalną polską premierą Amazon Advertising startuje z pełną kampanią promocyjną na platformie. Za realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska.

Rozpoczęcie działań reklamowych Unilevera w ramach Amazon Ads to rozszerzenie dotychczasowych kanałów sprzedaży marki. W ramach formatów: Sponsored Products, Sponsored Brands (Product Collection) i Stores, dobranych w oparciu o doświadczenia Mindshare ze współpracy z platformą Amazon Advertising na rynkach zagranicznych, marka będzie promować całe portfolio produktów.

- Dostrzegam wysoki potencjał rozwoju sprzedaży poprzez kanały retail media i cieszy mnie fakt, że razem z Mindshare Polska możemy być w awangardzie rozwiązań marketingowych proponowanych przez Amazon. Unilever, jak na lidera kategorii przystało, jest jednym z pierwszych reklamodawców aktywnie korzystających z pełnej palety rozwiązań Amazon Ads, a co więcej - wprowadza najnowsze dostępne rozwiązania promocyjne dla swoich topowych marek jeszcze przed datą oficjalnej premiery – mówi Rafał Baleja, senior key account manager e-commerce w Unileverze.

- Jedną z głównych kwestii, o którą należy zadbać, prowadząc sprzedaż, jest widoczność produktów w sklepie - dotyczy to zarówno sprzedaży offline, jak i online. Skorzystanie z Amazon Ads, rozwiązanie, które dla polskich sprzedawców jest oficjalnie dostępne od 10 stycznia, pozwoli nam lepiej wyeksponować nasze marki na wirtualnej półce sklepowej oraz efektywniej konkurować z innymi graczami w naszych kategoriach produktowych – mówi Adrian Nawrocki, e-commerce manager w zespole Unilever w Mindshare Polska.

W Mindshare Polska za działania dla Unilevera, a tym samym dla marek takich jak Dove, Domestos, Cif, Coccolino, TRESemmé, Rexona, Axe, Knorr, Magnum, Ben & Jerry's czy BigMilk odpowiedzialny jest 30-osobowy zespół, na którego czele stoi Żaneta Szysz, director, client leadership.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.