OLX z nową kampanią promującą lokalne ogłoszenia motoryzacyjne [wideo]
"Wejdź na OLX i znajdź w swojej okolicy dokładnie takie auto, jakie ci pasuje" - przekonuje w spocie aktor Janusz Chabior.
Za kreację kampanii, prowadzonej m.in. w telewizji i radiu, odpowiada Havas, za produkcję spotu telewizyjnego – Lucky Luciano Pictures.
W serwisie OLX w kategorii "Motoryzacja" jest średnio 250 tys. ogłoszeń dziennie, a niemal 5 mln użytkowników generuje ok. 250 mln odsłon. Grupa OLX jest też właścicielem wyłącznie motoryzacyjnego serwisu ogłoszeniowego otomoto.pl.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.