OLX z nową kampanią promującą lokalne ogłoszenia motoryzacyjne [wideo]

"Wejdź na OLX i znajdź w swojej okolicy dokładnie takie auto, jakie ci pasuje" - przekonuje w spocie aktor Janusz Chabior.

Z początkiem 2022 r. wystartowała nowa kampania serwisu ogłoszeniowego OLX promująca kategorię "Motoryzacja". Ma przekonać użytkowników,  że w serwisie mogą  znaleźć (lub sprzedać) samochód w okolicy, wygodnie i od ręki, bezpośrednio od właściciela. W spocie telewizyjnym występuje dobrze znany z poprzednich działań marki aktor Janusz Chabior.

Za kreację kampanii, prowadzonej m.in. w telewizji i radiu, odpowiada Havas, za produkcję spotu telewizyjnego – Lucky Luciano Pictures.

W serwisie OLX w kategorii "Motoryzacja" jest średnio 250 tys. ogłoszeń dziennie, a niemal 5 mln użytkowników generuje ok. 250 mln odsłon. Grupa OLX jest też właścicielem wyłącznie motoryzacyjnego serwisu ogłoszeniowego otomoto.pl.

 

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.