12 nowych osób w Leo Burnett Warszawa

Wzmacniają dział kreacji.

12 nowych osób dołączyło do zespołu kreacji Leo Burnett Warszawa. Wzmocnienie zespołów kreacji kierowanych przez creative group heads: Piotra Wilczka, Marka Wyżnikiewicza, Sylwii Rękawek-Michoń i Patryka Michonia, jest wynikiem poszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami i wygrania nowych biznesów.

Do zespołu Piotra Wilczka dołączyło ośmiu specjalistów.

  • Julia Szostak, senior art director, ma osiem lat doświadczenia w tworzeniu komunikacji, które zdobywała w agencjach VMLY&R, Wavemaker oraz K2. Zdobyła wiele nagród polskich i międzynarodowych, m.in. Cannes Lions, D&AD i Kreaturę.
  • Matylda Młocka-Gorczyńska, senior copywriter, która swoją przygodę copywriterską zaczynała w VML Poland (aktualnie VMLY&R). Następnie doświadczenie zdobywała, pracując przez klika lat w Isobarze, Agencji Warszawa i agencji Plej. Realizowała projekty dla takich klientów jak: Provident, Ferrero, Plus, L’Oreal, Answear, Lidl i Play. W Leo Burnett Warszawa Julia Szostak i Matylda Młocka-Gorczyńska jako team seniorski tworzą projekty dla marki Samsung (Digital Appliances).
  • Karolina Franaszczuk, senior copywriter, w branży reklamowej pracuje od ponad dziewięciu lat. Wcześniej pracowała w Saatchi & Saatchi. Wraz z zespołem otrzymała nagrodę Golden Arrow za trzy lata kreowania platformy internetowej dla Jacobs – "Baw się kawą". Specjalizuje się w UX design. W Leo Burnett Warszawa pracuje dla marki Philip Morris.
  • Agata Styczeń, copywriter, z agencjami marketingowymi związana od pięciu lat: pracowała jako redaktorka językowa, content designerka i copywriterka. Współpracowała z klientami z branży OZE, budowlanej, wnętrzarskiej i medycznej.
  • Justyna Kot, digital copywriter, z reklamą związana od trzech lat. Była redaktorką, content designerką, copywriterką w agencji They.pl, dziennikarką kulinarną w portalu Smakosze.pl i redaktorką prowadzącą w wydawnictwie Zielona Sowa. Agata Styczeń i Justyna Kot pracują w Leo Burnett Warszawa głównie dla marki Stellantis.
  • Marta Gęsicka, art director, specjalizuje się w digital marketingu: ilustracji, projektowaniu stron i animacji. Wcześniej zdobywała doświadczenie jako freelancerka. W Leo Burnett Warszawa tworzy projekty dla marki Philip Morris.
  • Mirosław Dutkiewicz, digital designer, w reklamie pracuje od 1995 r. Pierwsze doświadczenie zdobywał jako operator DTP, następnie po stronie agencji takich jak DDB/Corporate Profiles DD czy Saatchi & Saatchi. Z Leo Burnett związany był już wcześniej od 2004 do 2018 r., najpierw jako operator DTP, a potem jako 3D lead. Obecnie realizuje projekty z zakresu digital jako digital designer głównie dla marki Stellantis.
  • Paula Tokarska, junior art director, absolwentka grafiki. W Leo Burnett Warszawa tworzy głównie kampanie dla marki Samsung (Digital Appliances).

Zespół Marka Wyżnikiewicza powiększył się o trzy osoby: Karolinę Maj, Tomasza Popowskiego i Anię Jędrykę, którzy w Leo Burnett Warszawa tworzą projekty dla marki Samsung IM (IT & Mobile Communications).

  • Karolina Maj, graphic designer, w branży reklamowej od sześciu lat.
  • Tomasz Popowski, copywriter, z branżą reklamową związany od 2013 r. Współtworzył kampanie digitalowe dla banków, sieci komórkowych, producentów farmaceutyków, napojów wysoko- i niskoalkoholowych. Na koncie ma szereg nagród i nominacji w najważniejszych polskich konkursach reklamowych: KTR, Effie, Mixx Awards.
  • Ania Jędryka, copywriter, w branży reklamowej od 2012 r. Pracowała w 180heartbeats, OS3, DDB&Tribal i Havas Warsaw. Jej copywriterskie portfolio pełne jest projektów dla marek motoryzacyjnych, dziecięcych i alkoholowych. W 2019 r. została laureatką Cannes Young Lions.

Do zespołu Sylwii Rękawek-Michoń i Patryka Michonia dołączył Marcin Bińczyk, który w Leo Burnett Warszawa pracuje na stanowisku junior copywritera i zajmuje się projektami dla marki Orange.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.