Mocne uderzenie reklamowe Netii [wideo]

Operator promuje ofertę telewizji z nowym dekoderem.

Firma telekomunikacyjna Netia (grupa Polsat Plus), oferująca m.in. stacjonarne usługi telekomunikacyjne, wprowadza nowy dekoder telewizyjny 4K (ma on m.in. cztery razy szybszy procesor i dwa razy więcej pamięci RAM niż w poprzedniej wersji).

W telewizyjnej kampanii reklamowej pt. "Netia to rozrywka" firma promuje zestaw usług: internet do 300 Mb/s z pakietem 99 kanałów TV za 65 zł miesięcznie (przez pierwsze trzy miesiące bez opłat).

– Nasza nowa oferta zapewnia najlepszy na polskim rynku stosunek ceny do jakości i zawartości programowej – przekonuje Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C, członek zarządu Netii. – W cenie, w której inni oferują zwykły dostęp do internetu, Netia zapewnia nie tylko znakomitej jakości dostęp w technologiach światłowodowych, ale również usługi telewizyjne z szybkim, nowoczesnym dekoderem 4K.

W kampanii reklamowej, która potrwa do początku kwietnia br., zostaną wykorzystane 30-, 15- i 8-sekundowe spoty reklamowe oraz 8-sekundowe plansze sponsorskie. Spoty będą emitowane na antenach głównych i tematycznych kanałów Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupy Discovery, a także w serwisie YouTube. Reklamy pojawią się też na blisko 200 autobusach miejskich kursujących po aglomeracji warszawskiej, Trójmieście oraz miastach Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Za kreację odpowiada agencja Freundschaft (d. Scholz & Friends), za produkcję - TFP, a za zakup mediów - Iprospect (d. Vizeum).

Maciej Burlikowski 1689 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.