OMD powołuje zespół strategy & growth

Pokieruje nim Łukasz Zaleśny.

Grupa agencji mediowych OMD stworzyła w swoich strukturach nowy zespół – strategy & growth. Jego liderem został Łukasz Zaleśny, strategy & growth director. Do teamu dołączyła także Agnieszka Petla, awansująca na stanowisko digital strategy lead, oraz Anna Ćwiklińska, communication & marketing lead.

Głównym zadaniem zespołu będzie budowanie ekspertyzy strategicznej w ramach Grupy OMD, stworzenie i egzekucja planu jej rozwoju oraz wsparcie w tworzeniu omnichannelowych rekomendacji mediowych dla klientów. Zespół będzie także pracował nad zwiększaniem przepływu wiedzy w agencji, usprawnianiem procesów wewnętrznych oraz pozyskiwaniem nowych klientów.

Agnieszka Petla na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój i optymalizację procesów digitalowych w OMD, rekomendacje i wdrożenia narzędziowe oraz doradztwo digitalowe w strategiach mediowych realizowanych dla klientów agencji. Związana jest z OMD od początku swojej kariery zawodowej. Odpowiadała za obsługę m.in. takich klientów jak: Nissan, Renault, E. Wedel oraz Mercedes-Benz.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.