Powstała agencja mediowa Rozgłos

Rozgłos to kolejna, obok studia projektowego Wyraz, niezależna spółka stworzona z udziałem agencji holistycznej Przestrzeń.

Powstała agencja mediowa Rozgłos. Założycielkami Rozgłosu są Paulina Złotnicka i Patrycja Puchała. Łącząc trójstronne doświadczenie (mediowe, klienckie, wydawnicze), Rozgłos oferuje nie tylko kompleksową obsługę mediową od strategii po zakup kampanii, ale także możliwość współpracy konsultingowej i koncepcyjnej. Agencja pracuje już m.in. dla klientów Health Labs Care, Rodowita czy Lovi.

Paulina Złotnicka jest strategiem mediów i pasjonatem efektywności w marketingu. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji (Mindshare, Starcom), jak i klienckiej (Kompania Piwowarska, Coty, Żywiec Zdrój i Danone), łącząc obszar mediów z rozwiązaniami digital, PR, badaniami i projektami marketingowymi. Współtworzy Rozgłos, by wcielać w projekty swoje przekonanie, że marketing powinien budować biznes, a egzekucja to najlepsza wizytówka mediowej strategii.

Patrycja Puchała doświadczenie zdobywała po stronie wydawców i agencji. Współpracowała m.in. z Ringier Axel Springer Polska czy ZPR Media. Branded content i kampanie wychodzące poza standardowe ramy to jej konik. Planowała i prowadziła projekty mediowe w obszarze online i offline dla takich marek jak: P&G, Orcla Care, J&J, BMW czy Avon. To właśnie wiara w połączenie kreatywnego myślenia z mediami stała się impulsem do
założenia agencji Rozgłos.

Zwiększenie efektywności idei kampanijnych Rozgłos chce osiągnąć lepszym integrowaniem badań ilościowym z jakościowymi, wykorzystywaniu know-how z zakresu psychologii i percepcji, ale także nowym podejściem do pracy z zespołem tworzącym ideę kampanii.

Rozgłos to kolejna, obok studia projektowego Wyraz, niezależna spółka stworzona z udziałem agencji holistycznej Przestrzeń.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.