Kampania wizerunkowa Carrefoura od Saatchi & Saatchi [wideo]

Marka świętuje 25 lat obecności w Polsce.

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Carrefoura. Marka świętuje 25 lat działalności w Polsce. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

Carrefour otwarcie afirmuje różnorodność. Jest to kluczowy element strategii marki na najbliższy czas i będzie się przekładał nie tylko na komunikację, również działania CSR i employer branding. Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który ugruntowuje nowy format kreatywny.

Kampania obejmuje telewizję, OOH, materiały POS, katalogi, radio i digital.

Reżyserka spotu TV: Martyna Iwańska
Dom produkcyjny: Dynamo
Postprodukcja: Prodigious
Planowanie i zakup mediów: Arena Media, Pure Play

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.