Kampania wizerunkowa Carrefoura od Saatchi & Saatchi [wideo]
Marka świętuje 25 lat obecności w Polsce.
Carrefour otwarcie afirmuje różnorodność. Jest to kluczowy element strategii marki na najbliższy czas i będzie się przekładał nie tylko na komunikację, również działania CSR i employer branding. Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który ugruntowuje nowy format kreatywny.
Kampania obejmuje telewizję, OOH, materiały POS, katalogi, radio i digital.
Reżyserka spotu TV: Martyna Iwańska
Dom produkcyjny: Dynamo
Postprodukcja: Prodigious
Planowanie i zakup mediów: Arena Media, Pure Play
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane