Magdalena Strobel head of marketing & PR w Dentsu Polska i CEE

Do Dentsu przeszła z The Walt Disney Company, gdzie pełniła rolę marketing directora CEE.

Magdalena Strobel objęła stanowisko head of marketing & PR w Dentsu Polska i CEE. Do jej głównych obowiązków należeć będzie przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji grupy Dentsu oraz utrzymanie spójności komunikacyjnej w całym regionie CEE. Do Dentsu przeszła z The Walt Disney Company, gdzie pełniła rolę marketing directora CE.

Magdalena Strobel z marketingiem B2C i B2B związana jest od ponad 20 lat. Przez ostatnie 11 lat pracowała w branży telewizyjnej i zarządzała takimi markami jak Disney, National Geographic i Fox w krajach Europy Środkowej. Wcześniej związana była z firmą Unilever, gdzie zarządzała markami Dove, Timotei, Lipton i Saga.

Do Strobel będzie raportować dwóch menedżerów w Polsce: Igor Żytka jako corporate communications manager będzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną w Polsce i regionie CEE, natomiast Anna Tokarek, dotychczas odpowiedzialna za PR linii biznesowej creative Dentsu Polska, będzie odpowiadać za kompleksową komunikację zewnętrzną Dentsu w Polsce jako external communications manager. W kolejnych krajach CEE struktury marketingu i komunikacji będą rozwijane i powiększane, analogicznie do Czech i Słowacji, gdzie za PR i komunikację odpowiada Veronika Boraková.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.