Zofia Zborowska, Joanna Koroniewska i Mery Spolsky w kampanii BBC Lifestyle [wideo]

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom.

BBC Lifestyle podjęło współpracę z trzema fankami zespołu Spice Girls: Zofią Zborowskią, Joanną Koroniewską i Mery Spolsky, które w spotach promocyjnych odnoszą się do trudności, jakie Spice Girls musiały pokonać, aby odnieść sukces w świecie zdominowanym przez mężczyzn.

Wykorzystując fragmenty dokumentu oraz komentarz polskich artystek, BBC Lifestyle chce zwrócić uwagę widzów na to, że chociaż dokument "Spice Girls: rewolucja Girl Power" odnosi się do przeszłości, to trudności i przeszkody stojące przed kobietami w dzisiejszych czasach niewiele się różnią, a dyskryminacja nie przestała być problemem mimo upływu lat.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom. Za produkcję materiałów z ambasadorkami odpowiada Papaya Films.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.