3.edycja konferencji Spark of Change odbędzie się online 26 stycznia

Poświęcona będzie głównie możliwościom, jakie nowa, pandemiczna rzeczywistość daje event managerom i ich klientom.

W ciągu ostatnich 2 lat profesjonaliści zajmujący się organizacją wydarzeń online stanęli przed potężnymi wyzwaniami wynikającymi z rozwoju pandemii COVID-19. Był to również czas eksplozji kreatywności i zagoszczenia na stałe nowych technologii w branży eventowej. Tegoroczna już 3.edycja konferencji Spark of Change, która odbędzie się online 26 stycznia 2022 roku, skupi się na możliwościach, jakie nowa rzeczywistość daje event managerom i ich klientom.

Spark of Change to międzynarodowa wirtualna konferencja dedykowana przedstawicielom branży eventowej oraz wszystkim osobom, które w najbliższym roku planują zorganizować wirtualne wydarzenia. Misją i celem konferencji jest wypracowanie standardów realizacji eventów online oraz przygotowanie przedstawicieli branży z całego świata na kolejne wyzwania, jakie przyniesie nowy rok. Wydarzenie kładzie również nacisk na edukację klientów, którzy mierzą się z organizacją firmowych eventów w nowym i wcześniej nieczęsto praktykowanym formacie.

- Obserwujemy ciągłą transformację branży eventów online, ale wciąż jest wiele do nauczenia się w tym obszarze, w końcu nie tak dawno wydarzenie online były organizowane bardzo sporadycznie. Dlatego konferencja Spark of Change ma nie tylko edukować event managerów, lecz również pozwalać im na zdobywanie nowych kompetencji i wymianę doświadczeń z innymi ekspertami z branży z całego świata – wyjaśnia Michał Michałowski, organizator konferencji, CEO agencji Online Event Support.

Tegoroczna edycja Spark of Change została podzielona na 3 wirtualne sceny, a każda z nich skoncentruje się na innym obszarze związanym z organizacją wydarzenia online.

Scena 1 skupi się na zaangażowaniu odbiorców eventów online. Prelegenci przedstawią inspirujące pomysły na działania podczas wydarzeń online i wyjaśnią, jak stworzyć dwustronną komunikację podczas takiego spotkania. Uczestnicy będą mieli również możliwość poznania skutecznych sposobów promocji własnych wydarzeń.

Scena 2 będzie poświęcona technologii. Udowodnimy, że nie trzeba maniaka komputerowego, aby stworzyć udane wydarzenie online. Technologia wspiera profesjonalistów eventowych na każdym kroku. Uczestnicy będą mieli okazję zanurzyć się w świat wirtualnych platform, technologii vMix, green screen, najnowocześniejszych technologii oraz produkcji i reżyserii wydarzeń.

Na scenie numer 3 poznają możliwości tworzenia niezapomnianych treści na wirtualne wydarzenie z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, animacji, dedykowanych projektów graficznych, które wzbogacą jakość spotkania. Uczestnicy będą mogli doświadczyć wnikliwego instruktażu tworzenia efektywnego i najwyższej jakości wirtualnego wydarzenia.

Wydarzenie poprowadzą: Anna Butrym, Maciej Kautz, Damian Urbańczyk i Łukasz Cioch. Wśród prelegentów m.in. Simon Burton - współzałożyciel Virtual Events Institute, Fardad Zabetian - współzałożyciel i CEO Kudo (platforma konferencji online), Marta Macke - założycielka i CEO Shortlist Consulting oraz CMO Summit, Justyna Duszyńska - CEO i dyrektor zarządzająca Httpool Poland, Agata Krogulec - Marketing and Communication Leader for Eastern Europe Cluster w Nielsenie.

Rejestracja na konferencję Spark of Change jest bezpłatna i dostępna na stronie: www.sparkofchange.online.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.