Najważniejszy jest NEWS - nowa odsłona serwisu MMP24

Serwis zyskał przejrzysty, nowoczesny layout, a także uproszczoną wersję MMP24 Go dla tych, którzy potrzebują zapoznać się z newsami jak najszybciej.

 

18 stycznia uruchomiono nową odsłonę serwisu MMP24, dostarczającego użytkownikom codziennie od niemal 20 lat najświeższych newsów z zakresu marketingu, mediów i reklamy. Portal to odpowiedź na potrzeby marketerów, firm, agencji i domów mediowych, którzy poszukują rzetelnych informacji m.in. o przetargach, działaniach konkurencji czy „przetasowaniach” w branży.

Nowa odsłona MMP24 została wzbogacona o przejrzysty, nowoczesny layout, a także wersję MMP24 Go - czyli uproszczoną formę portalu dla tych, którzy potrzebują zapoznać się z newsami jak najszybciej, np. między spotkaniem z klientem, a prezentacją dla zarządu. Na użytkowników czeka także przydatna funkcjonalność - MMP Data Center - czyli baza danych o przetargach, firmach i osobach, która jest na bieżąco uzupełniana i aktualizowana przez redakcję „Media Marketing Polska”. Codzienny newsletter e-mail z podsumowaniem najważniejszych wydarzeń na rynku to „wisienka na torcie” nowego formatu MMP24.

- MMP24 to serwis premium. Czytają nas największe domy mediowe, agencje, marketerzy, biura reklamy i marketingu stacji telewizyjnych, grup radiowych, wydawców prasowych oraz firmy big tech. Nowa odsłona serwisu to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników, którzy codziennie potrzebują szybkiej i profesjonalnej informacji o rynku lub używają archiwum MMP24 przygotowując się do przetargu, szukając danych o konkurencji czy prowadząc rekrutacje. Wprowadzone zmiany na pewno ułatwią im codzienną pracę - mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu "Media Marketing Polska".

Jak zapowiada VFP Communications - wydawca „Media Marketing Polska”, portal zachowad dotychczasowe mocne strony, czyli rzetelne informacje weryfikowane przez doświadczonych dziennikarzy branżowych. Treści będą skoncentrowane wokół nowego biznesu, przetargów, kampanii, projektów i osób na kluczowych stanowiskach w mediach, marketingu i reklamie. Subskrybenci otrzymają także newsy z zakresu nowych technologii i start-up'ów.

„Media Marketing Polska” to  Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

Wydawcą miesięczników „Media Marketing Polska” wraz z serwisami MMPOnline.pl  i MMP24, a także magazynu "Handel" dla branży handlu detalicznego (handelextra.pl) i „Food Service” dla branży HORECA (ouichef.pl) jest VFP Communications LTD  - część niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group – jednego z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie. VFP Communications jest też organizatorem branżowych konferencji oraz konkursów reklamowych, m.in. Golden Arrow, Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych oraz Kreatura, jak również plebiscytu poświęconego branży FMCG - Hit Handlu.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.