RMF Classic dostępne w modelu subskrypcyjnym

Platforma RMF Classic+ bez reklam, za to z podcastami i dodatkowymi treściami, jest pierwszym takim przedsięwzięciem w Grupie RMF.

Grupa RMF (Bauer Media Group) uruchomiła swoją pierwszą usługę w modelu subskrypcyjnym – platformę RMF Classic+ oferującą stream radia RMF Classic bez reklam, za to z dodatkowymi audycjami tematycznymi i ekskluzywnymi podcastami. Dostęp do platformy uzyskuje się poprzez zalogowanie na podstronie witryny internetowej RMF Classic. Płatna usługa subskrypcyjna świadczona jest w ramach serwisu RMFon.pl.

Oprócz standardowego programu stacji RMF Classic na platformie streamingowej w dni robocze w godzinach 20-23 dostępne są trzy tematyczne programy, każdy z innym dziennikarzem w roli gospodarza: “RMF Classic+ piosenki filmowe”, “RMF Classic+ muzyka klasyczna” oraz “RMF Classic+ ballady”. Wśród podcastów znajdą się zapisy programów tematycznych oraz dostępne tylko online nowe, autorskie cykle.

Miesięczna subskrypcja RMF Classic+ kosztuje 9,90 zł przy wyborze płatności odnawialnej (bezpłatny 30-dniowy okres próbny, rezygnacja możliwa w dowolnym momencie). Jest też opcja płatności jednorazowej z góry za 6 miesięcy (50 zł) lub 12 miesięcy (108 zł).

Paweł Piasecki 873 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.