Kantar: jednodniowa kampania Orlenu za 3,5 mln zł
Prezes Obajtek zagościł na jedynkach niemal wszystkich dzienników w kraju.
W poniedziałek 17 stycznia Orlen zrealizował zaś bezprecedensową akcję reklamową w prasie – prezes Daniel Obajtek pojawił się na pierwszych stronach niemal wszystkich dzienników ukazujących się w kraju (największych, poza “Gazetą Wyborczą”). Firma Kantar Media, zajmująca się monitoringiem rynku reklamowego, wylicza, że bazując na cennikach, taka jednorazowa akcja kosztowałaby ok. 3,6 mln zł.
Media do reklam kupuje Orlenowi jego własna agencja mediowa Sigma Bis, którą powołał wspólnie z także państwową Grupą PZU.
Część dzienników zaangażowanych w akcję, należąca do wydawnictwa Polska Press, wchodzi w skład grupy Orlenu (który jest właścicielem Polska Press).
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.