Super Bowl: Pepsi znów stawia na sponsoring koncertu w przerwie meczu
Gwiazdami koncertu (half time show) 13 lutego br. będą Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige i Kendrick Lamar.
Za organizację wydarzenia podczas tegorocznego Super Bowl odpowiada Roc Nation, firma Shawna Cartera, również wielkiego artysty hip-hopowego, znanego pod pseudonimem Jay-Z. Reżyserem klipu promocyjnego jest F. Gary Gray, który ma w swoim dorobku m.in. film “Straight Outta Compton” z 2015 r. Za produkcję odpowiada Radical Media, za dźwięk – Barking Owl, a za efekty specjalne – The Mill. Okrojone wersje zwiastuna pojawią się w reklamach telewizyjnych i cyfrowych, z zachętą do pobrania specjalnej aplikacji mobilnej Pepsi Super Bowl LVI Halftime Show, w której użytkownicy będą mogli obejrzeć pełne, niemal 4-minutowe wideo.
56. finał rozgrywek o mistrzostwo zawodowej ligi futbolu amerykańskiego NFL (Super Bowl LVI) odbędzie się 13 lutego 2022 r. na SoFi Stadium w Inglewood w Kalifornii.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.