Booking.com debiutuje jako reklamodawca na Super Bowl

Podczas finału rozgrywek w jednej z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Stanach Zjednoczonych będzie się także reklamować grupa Expedia, rywal Booking Holdings.

30-sekundowy spot Booking.com pojawi się w czwartej kwarcie meczu. Za kreację odpowiada Horses & Mules, a Mindshare zajął się zakupem mediów. 56. finał rozgrywek o mistrzostwo zawodowej ligi futbolu amerykańskiego NFL (Super Bowl LVI) odbędzie się 13 lutego 2022 r. na SoFi Stadium w Inglewood w Kalifornii.

Firma Booking Holdings, która jest również właścicielem marek takich jak Kayak, Priceline i OpenTable, poinformowała o 77-procentowym wzroście przychodów w III kwartale do 4,7 mld dol., w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Zysk netto wyniósł 769 mln dol. – Widzimy, że nasi najlepsi klienci sprzed pandemii wracają do nas z istotnie większą częstotliwością niż inni klienci – powiedział podczas spotkania z analitykami CEO Glenn Fogel.

Podczas tegorocznego Super Bowl reklamować się będzie także rywal Booking Holdinds – grupa Expedia, do której oprócz flagowej marki należą także m.in. Orbitz, Vrbo i Hotels.com. Spot, również 30-sekundowy, został przygotowany we współpracy z agencją Anomaly.

Zainteresowanie reklamami na SuperBowl, których koszt jest bardzo wysoki (w br. mówi się o 6,5 mln dol. za 30 sekund), świadczy o tym, że branża turystyczna otrząsnęła się już z pandemicznej zapaści i oczekuje wzrostu rezerwacji online w 2022 r. Emisja reklamy podczas finału rozgrywek w jednej z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Stanach Zjednoczonych oznaczała w ub.r. dotarcie do 96,5 mln widzów.

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.