Rufus Poland - nowy zespół do obsługi Amazona w Initiative
Pokieruje nim Mateusz Ochmański.
Ochmański ma doświadczenie z obszarów: integrated media communication, digital, performance, content i e-commerce. Ostatnio zarządzał teamem obsługującym Orange Polska. Z Initiative związany jest od 2015 r. Ochmańskiego w operacyjnej pracy będzie wspierał Marcin Kubiak, który jako group media manager odpowiada również za koordynację obsługi klientów BMW i Tous.
Nad jakością rozwiązań strategicznych oraz pełnym wykorzystaniem potencjału grupy Mediabrands w zakresie analityki danych oraz narzędzi czuwać będzie Marta Bąkowska, head of digital Initiative.
Globalnie Amazon jest klientem Initiative i Rufusa od 2017 r. W Polsce platforma e-commerce Amazon.pl zadebiutowała wiosną ub.r. Kilka miesięcy później serwis VoD Amazon Prime Video promował jedną ze swoich produkcji “Wheel of Time”, do której media zaplanowała i kupiła agencja Initiative.Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.