Nowak i Hermanowski awansowali w UM Thrive

Monika Nowak i Piotr Hermanowski nowymi group communication managerami w UM Thrive, zespole odpowiedzialnym za obsługę Nestle Polska.


Monika Nowak kieruje zespołem culinary, natomiast Piotr Hermanowski odpowiada za Nespresso, confectionary, infant nutrition i za usprawnianie procesów client service. Nowak do UM Thrive dołączyła w marcu 2020 r. Z branżą marketingowo-reklamową związana jest od 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w strukturach GroupM, pracując przy strategiach i kampaniach dla takich klientów jak: Nivea, Henkel, McFit, Galderma czy Nestle.

Piotr Hermanowski swoje kompetencje budował w agencjach mediowych, branży modowej oraz firmie producenckiej. W UM Thrive jest od kwietnia 2020 r. Wcześniej związany był m.in. z domem mediowym Arena Media, gdzie pracował dla takich klientów jak: Dr. Oetker, LG Electronics, Mylan, Sarantis, Hermès International. W tym czasie zrealizował np. niestandardową akcję – projekt muzyczny dla marki STR8 (produkcja teledysku Pezeta “Intro”). Doświadczenie zawodowe zdobywał także w agencji MediaCom.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.