Grupa OMD tworzy digital collective

W jego skład wchodzą: Agnieszka Petla, digital strategy lead i dwie ekspertki z Resolution: Agnieszka Wojdałowicz, biddable media expert oraz Weronika Golon, digital strategist.

Przez zacieśnianie współpracy między agencjami OMD oraz Resolution (Grupa OMD) w ramach zespołu strategy & growth powstała nowa inicjatywa – digital collective. Jej głównym celem jest wzmocnienie kompetencji cyfrowych wszystkich podmiotów należących do Grupy OMD.

Agnieszka Petla od początku związana jest z OMD. Odpowiadała za obsługę m.in. takich klientów jak: Nissan, Renault, E. Wedel oraz Mercedes-Benz.

Agnieszka Wojdałowicz z branżą reklamową związana jest od 2015 r. Specjalizuje się w działaniach z obszarów SEM, social ads oraz programmatic. Doświadczenie budowała, realizując projekty dla wielu marek, a wśród nich m.in. dla: Barbory, Kontigo, Budvara, Superpharmu oraz Taniej Książki.

Weronika Golon w branży pracuje od 2016 r., a w ramach struktur Resolution od trzech lat. Doświadczenie zdobywała, pracując dla m.in. dla marek: Pandora, Tchibo, Bayer, Rettenmaier, TikTok For Business, Grant’s oraz Mikomax. W swojej pracy odpowiadała m.in. za tworzenie strategii komunikacyjnych, realizację kampanii paid social oraz SEM, a także wsparcie procesów new business.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.