Isobar Polska i Red8 łączą się

Za zarządzanie na poziomie regionu CEE odpowiada Krzysztof Mocek.

Grupa Dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o kompetencjach ATL-owych – grupa ma zaoferować klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikatowe rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.

Za zarządzanie na poziomie regionu CEE odpowiada Krzysztof Mocek, do którego w Polsce raportują Sylwia Tygielska i Piotr Potorski w rolach client portfolio officerów oraz Marcin Dobrzyniecki jako operations & delivery officer odpowiedzialny za wszystkie zintegrowane obszary kompetencyjne.

– Celem integracji struktur Isobar i Red8 jest wykorzystanie synergii na styku kreacji i technologii oraz połączenie tych obszarów z całym ekosystemem mediowym w ramach „One Dentsu” – mówi Krzysztof Mocek, head of Creative Service Line Dentsu Polska i CEE. – Integrując struktury grupy, a co za tym idzie – sposób naszej pracy, będziemy w stanie jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby biznesowe klientów, proponować bardziej efektywne, w pełni zintegrowanerozwiązania w zakresie commerce, customer experience oraz brand experience.

Dentsu Polska już od kilku lat wzmacnia swoje kompetencje technologiczne. Między innymi wyodrębniona została struktura portfolio managementu. Dodatkowo uporządkowane, a co za tym idzie – zoptymalizowane, zostały zespoły developerskie.

Katarzyna Kacprzak 663 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.