"Focus", "Elle Man" i "Samo Zdrowie" znikają z rynku

Duże zmiany w portfolio Burda Media Polska. Powody? Dynamiczne zmiany rynkowe i konsumenckie oraz wzrost kosztów.

W ramach reorganizacji portfolio Burda Media Polska podjęła decyzję o zamknięciu grupy tytułów (wersje drukowane i online) związanych z marką “Focus” (“Focus”, “Focus Historia”, “Focus Coaching”) oraz magazynów “Elle Man” (wersja drukowana i online) i “Samo Zdrowie” (wersja drukowana). Ostatnie numery magazynów z rodziny “Focus” oraz magazynu „Samo Zdrowie” pojawią się na rynku w lutym br. Ostatni numer “Elle Man” planowany jest na marzec 2022 r.

Wydawca deklaruje, że podejmując decyzję o reorganizacji portfolio, Burda reaguje na dynamicznie zmieniającą się sytuację rynkową, która wynika głównie z szybko rosnących kosztów papieru, energii i usług, a także ze zmian w zachowaniach konsumenckich. Reorganizacja portfolio ma pozwolić także na usprawnienie działań operacyjnych firmy i efektywną realizację przyjętej strategii rozwojowej.

W Polsce Burda International jest obecna od 30 lat. Posiada ponad 60 produktów dla odbiorców w każdym wieku, w tym magazyny i najnowocześniejsze produkty cyfrowe.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.