TikTok nawiązuje partnerstwo z Zefr

Rozwiązanie ma zapewnić reklamodawcom lepszy wgląd w kampanie, gwarantując, że ich treści wyświetlane będą w kontekście treści odpowiadających marce.

TikTok nawiązał nowe partnerstwo z firmą Zefr, które ma zapewnić markom wgląd w ich kampanie pod kątem brand safety oraz brand suitability. Współpraca z firmą Zefr zakłada wprowadzenie nowego mechanizmu pomiaru reklam dla wyżej wymienionych wskaźników. Rozwiązanie ma zapewnić reklamodawcom lepszy wgląd w kampanie, gwarantując, że ich treści wyświetlane będą w kontekście treści odpowiadających marce, co pozwoli dbać o reputację obecnych na platformie firm.

System oparty na technologii uczenia maszynowego Cognition AI firmy Zefr zapewnia reklamodawcom niezależną weryfikację powiązań ich treści na TikToku. Rozwiązanie jest zgodne ze standardami Global Alliance of Responsible Media (GARM) w zakresie bezpieczeństwa i przydatności marki. Dostęp do narzędzia odbywa się poprzez TikTok Ads Manager po wybraniu opcji Inventory Filter.

Maciej Florek 2370 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.