Agnieszka Heidrich szefem działu strategii w Creative Service Line Dentsu Polska

Wcześniej pracowała m.in. w agencji FCB Warsaw, kolejno jako client service director i managing director oraz w JWT Warszawa jako account manager.

Agnieszka Heidrich objęła stanowisko strategy directora w ramach nowo utworzonej struktury Creative Service Line Dentsu Polska. Heidrich pokieruje zintegrowanym zespołem strategów specjalizujących się w obszarach customer experience oraz e-commerce. Będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, operations & delivery officera.

Do Heidrich raportują liderzy zespołów customer experience oraz commerce. Anna Jaroszyńska i Katarzyna Strachota objęły stanowiska customer experience lead i będą odpowiadały za budowanie spójnego i angażującego doświadczenia marki we wszystkich punktach styku. Stanowiska commerce strategy lead objęli Jakub Tomkiewicz i Maciej Podgórski, którzy będą odpowiadać za optymalizację działań dla obecnych klientów w ich kanałach sprzedaży, na platformach e-retail i marketplace’ach. Zajmą się także projektami consultingowymi dla nowych klientów.

Agnieszka Heidrich ma ponad 20 lat doświadczenia w różnych obszarach marketingu. Od 2017 r. jest związana z grupą Dentsu, gdzie pełniła funkcję group account managera, a następnie client partnera w Isobar Polska. Wcześniej pracowała m.in. w agencji FCB Warsaw, kolejno jako client service director i managing director oraz w JWT Warszawa jako account manager.

Katarzyna Kacprzak 651 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.