Nowości w Golden Drum

Do dotychczasowej listy nagród dołączają dwie nowe nagrody specjalne: Production Agency of the Year Award oraz Digital Agency of the Year Award.

W 2022 r. Golden Drum rozszerza współpracę z Little Black Book – wszystkie Grand Prix zdobyte na festiwalu zostaną bezpośrednio i bezpłatnie zgłoszone do konkursu The Immortal Awards. Zwycięskie agencje otrzymają bezpłatne członkostwo w Little Black Book.

Golden Drum, którego hasłem w 2022 r. jest "odbudowywanie więzi" ("rebuilding connection"), dodaje również dwie nowe nagrody specjalne do dotychczasowej listy nagród: Production Agency of the Year Award oraz Digital Agency of the Year Award.

Festiwal Golden Drum 2022 to także nowe możliwości zgłoszenia serii prac do konkursu. Pierwsze zgłoszenie zostanie obciążone opłatą startową dla danej grupy (zgodnie z informacją na stronie Golden Drum), natomiast za każde kolejne zgłoszenie w ramach serii zostanie naliczona opłata w wysokości 50 euro za wpis.

Wszystkie informacje konkursowe można znaleźć tutaj.

Katarzyna Kacprzak 663 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.