LinkedIn z nową odsłoną kampanii "Welcome, Professionals"

Drugą odsłonę kampanii rozpoczętej w listopadzie ub.r. przygotowała agencja McCann.

Celem kampanii prowadzonej obecnie na rynku amerykańskim jest wywołanie dyskusji wśród użytkowników LinkedIna i nie tylko na temat tego, co znaczy być “profesjonalistą” dziś, w obliczu szybkich przemian społecznych i kulturowych, a także zmian na rynku pracy wywołanych czy przyspieszonych przez pandemię. Przesłanie 30-sekundowego spotu przygotowanego przez agencję McCann New York streszczają słowa: “There’s work, and there’s what works for you” (dosłownie: “Jest praca i jest to, co pracuje dla ciebie”). Chodzi o to, przypominają nam twórcy kampanii, by nasze życie nie skupiało się tylko na pracy pojętej jako zdobywanie środków utrzymania, ale także dobrym samopoczuciu, zdrowej równowadze między pracą i życiem prywatnym oraz realizacji naszych indywidualnych celów.

Premiera spotu miała miejsce w stacji CBS 23 stycznia podczas transmisji jednego z meczów ligi NFL. Reklama ma być także emitowana m.in. na platformach streamingowych audio i wideo. LinkedIn planuje również dodatkowe materiały, które oddadzą głos indywidualnym użytkownikom platformy.

Największa na świecie platforma społecznościowa dla profesjonalistów ma obecnie ponad 774 mln zarejestrowanych użytkowników w ponad 200 krajach i terytoriach. Firma założona w 2002 r. została w 2016 r. przejęta przez Microsoft.

Paweł Piasecki 895 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.