Poszukiwane Diamenty e-commerce!
Tylko do 23 lutego zgłoszenia w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE.
Dlaczego to szansa, której nie możesz przegapić?
To międzynarodowe wyzwanie dla wydawców i domów mediowych działających w obszarach performance marketingu i afiliacji. To przede wszystkim szansa na pokazanie swoich działań nie tylko w kraju, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Jeśli prowadzisz kampanie efektywnościowe i afiliacyjne w Polsce lub na rynkach CEE, bazujesz na nowoczesnych technologiach, a efekty prowadzonych działań przewyższają oczekiwania, to ten konkurs jest właśnie dla Ciebie!
Tegoroczna edycja konkursu Performance Marketing Diamonds CEE wyłoni zwycięzców w dwóch głównych kategoriach – Media Publisher of the year oraz Performance technology of the year, a także w 13 kategoriach podstawowych. Nagrodzone zostaną najbardziej efektywne kampanie sprzedażowe, video, kontentowe, SEM, lead generation, mobile, social mediowe, programy afiliacyjne czy influencer marketing. Szczegóły i regulamin (w języku angielskim) tutaj.
Jak i do kiedy się zgłosić?
Na zgłoszenia w języku angielskim czekamy do 23 lutego 2022 roku pod tym linkiem.
Podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 19 maja 2022 r. w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku, poznamy najlepszą agencję performance marketingu i najlepszy brand w tym obszarze. Zwycięzcami zostaną firmy posiadające największą liczbę statuetek w kategoriach konkursowych. Dodatkowo kapituła konkursu wybierze laureata Grand Prix, czyli najlepszego z najlepszych.
Wśród laureatów Performance Marketing Diamonds CEE 2021 znalazły się takie firmy jak: SalesTube wraz z Value Media, Bluerank, Tradedoubler, FormUp, CCC, Mullenlowe MediaHub wraz z Decathlon, Cube Group. W 2021 roku największe wyróżnienie Grand Prix odebrał Bluerank.
Dołącz do najlepszych i zgłoś swój projekt teraz! https://performancedaycee.com/pmdiamonds/