IKEA z kampanią "Życie układasz całe życie"
Kampanię, która ruszyła 7 lutego, przygotowała agencja VMLY&R, produkcją spotów w reżyserii Kuby Michalczuka zajęła się Papaya Films.
Kampania obejmuje 30-sekundowe spoty telewizyjne, filmy w internecie (60”, 30”, 15” i 6”), a także reklamy display i komunikacji w mediach społecznościowych. Reżyserii spotów podjął się Kuba Michalczuk, znany z kinowego hitu „Teściowie”, za produkcję odpowiada Papaya, a zakup mediów – Wavemaker. Koncept kampanii stworzyła agencja VMLY&R, natomiast za komunikację PR odpowiada Garden of Words.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.