Papaya Young Creators: nowe budżety i nowe nagrody
Finaliści i finalistki, którzy będą realizować filmy reklamowe dla marek partnerów głównych konkursu będą ubiegać się o nagrodę za najlepszy film w kategorii Branded Stories w wysokości 20 tys. zł brutto.
Finaliści i finalistki, którzy będą realizować filmy reklamowe dla marek partnerów głównych konkursu będą ubiegać się o nagrodę za najlepszy film w kategorii Branded Stories w wysokości 20 tys. zł brutto. Finaliści i finalistki, którzy będą realizować teledyski dla artystów i artystek, będą ubiegać się o nagrodę za najlepszy film w kategorii Music Stories w wysokości 20 tys. zł brutto. Finaliści, którzy będą realizować filmy reklamowe dla partnerów głównych konkursu w kategorii TikTok Branded Stories, będą ubiegać się o nagrodę za najlepszy film w kat. TikTok Branded Stories w wysokości 20 tys. zł brutto. Twórcy i twórczynie, którzy zgłoszą swój gotowy film w kategorii TikTok Unique Stories, będą walczyć o nagrodę za najlepszy film w kat. TikTok Unique Stories w wysokości 10 tys. zł brutto.
Twórcy i twórczynie, którzy zgłoszą swój pomysł na słuchowisko bądź audio serial w kategorii Audio Stories by Audioteka x Papaya.Rocks, będą walczyć o nagrodę za najlepszy pomysł w kat. Audio Stories by Audioteka i Papaya.Rocks w wysokości 10 tys. zł brutto. Nagrodą jest także możliwość realizacji projektu we współpracy z Audioteką. Ponadto, osoby biorące udział w powstaniu filmu będą miały szansę na zdobycie nagród indywidualnych w wysokości 5 tys. zł brutto. Nagrodzona zostanie: najlepsza reżyseria, zdjęcia, montaż, produkcja, kostiumy/scenografia, pomysł. Przyznana zostanie także nagroda publiczności. Oprócz nagród regulaminowych, podczas Finału 9. edycji wręczone zostaną nagrody specjalne partnerów głównych i partnerów konkursu.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.