Gwiazdy Paris Saint-Germain w kampanii reklamującej Accor Live Limitless

W spocie wystąpiły czołowe gwiazdy paryskiego klubu piłkarskiego: Leo Messi i Neymar Jr., a także wielka legenda futbolu Ronaldinho.

Grupa hotelarska Accor ruszyła z nową kampanią reklamującą Accor Live Limitless (ALL) – program lojalnościowy i platformę rezerwacyjną. W myśl hasła „Jedyną zasadą jest gra bez ograniczeń” (“Play Limitless”) główny sponsor klubu piłkarskiego Paris Saint-Germain odwrócił w spocie zasady znane z boiska. Tym razem to zawodnicy wręczyli sędziemu zamiast żółtej karki złotą kartę ALL pozwalającą odkryć wszystkie korzyści programu lojalnościowego. W spocie wystąpiły czołowe gwiazdy paryskiego klubu piłkarskiego: zarówno obecne: Leo Messi, Neymar Jr., Ángel Di María, Marquinhos i Achraf Hakimi, jaki i wielka legenda futbolu Ronaldinho, który grał w PSG w latach 2001-2003.

Accor Live Limitless został wprowadzony trzy lata temu. Firma ogłosiła wtedy przekształcenie dotychczasowego programu w “zintegrowaną, globalną platformę obejmującą nagrody, usługi i doświadczenia w całym ekosystemie usług Accor”. Wśród partnerów ALL są – obok klubu PSG – amerykańskie firmy IMG (oferuje uczestnikom programu m.in. dostęp do kursów mistrzowskich dla szefów kuchni i wydarzeń kulinarnych) i Anschutz Entertainment Group (AEG), która zapewnia bilety na wydarzenia rozrywkowe. Accor jest sponsorem PSG od sezonu 2019/2020.

Paweł Piasecki 932 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.