Comedy Central reklamuje nowy serial "Backdoor - wyjście awaryjne"
To polski odpowiednik formatu stworzonego przez brazylijską grupę Porta Dos Fundos.
11, luty 2022
Maciej Burlikowski
Media - TV
Telewizyjny kanał komediowy Comedy Central (ViacomCBS Networks Polska) reklamuje serial pt. „Backdoor – wyjście awaryjne”. To polski odpowiednik formatu stworzonego przez brazylijską grupę Porta Dos Fundos – autorów kanału komediowego. Ich treści dostępne na YouTube, serwisach streamingowych i w mediach społecznościowych wyświetlono przeszło 11 miliardów razy. Polski serial powstał we współpracy z Grupą Polsat Plus. Obejmuje serię dziesięciu 22-minutowych odcinków podzielonych na 5-7 skeczy, które w przewrotny sposób portretują naszą codzienność. W produkcji w reżyserii Sindre Sandemo według scenariusza Domana Nowakowskiego wystąpili m.in.: Karolina Bacia, Tomasz Borkowski, Sebastian Cybulski, Katarzyna Kołeczek, Marcin Korcz, Paweł Koślik i Magda Smalara. Odcinki będą emitowane w poniedziałki o godz. 22:00 od 21 lutego br. na antenie Comedy Central.
Premierze towarzyszą działania promocyjne pod hasłem „Humor to jedyne wyjście”, które wystartują 14 lutego. Spoty reklamowe oraz zapowiedzi serialu będą emitowane zarówno na kanałach własnych ViacomCBS (m.in. Comedy Central, Paramount Channel Polska), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube i TikTok), jak i w wybranych serwisach internetowych. Kampania wideo wsparta będzie również formatami typu display na poszczególnych portalach (m.in. Filmweb.pl). Poza działaniami w digitalu przewidziana jest reklama OOH: na autobusach, nośnikach DOOH oraz wielkoformatowych.
Kreację stworzyła agencja Kalicińscy, a media zaplanował dom mediowy Wavemaker.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.