T-Mobile z walentynkową kampanią na nośnikach AMS
VMLY&R dostosowała do przestrzeni miejskiej key visual kampanii autorstwa DDB Warszawa.
Od 8 do 14 lutego zakochani mogą zgłaszać wyznania miłosne, a od 12 do 14 lutego będą one pojawiać się na nośnikach digital cityscreen AMS (w weekend w godz. 11-20, a w poniedziałek w godz. 8-21). Życzenia można wybrać z gotowych szablonów (osiem wersji treści życzeń i cztery tła do wyboru), a ich personalizacja polega na dopisaniu imion zakochanych.
– Dobra kreacja i odpowiedni dobór kanałów reklamowych to recepta na stworzenie synergii w działaniu. Tworząc key visual projektu, wzięliśmy pod uwagę nie tylko jego aspekt artystyczny, spójność graficzną z głównym key visualem kampanii, za który odpowiada agencja DDB Warszawa, ale również dostosowaliśmy go do publikacji w przestrzeni miejskiej. Kreacja dzięki temu przyciąga uwagę i angażuje odbiorców – komentuje Michał Brzeczkowski, group account manager z VMLY&R.