Banki spółdzielcze z Grupy SGB z kampanią reklamową w kinach

Zaplanowano działania w ponad 100 kinach studyjnych do czerwca br.

Banki spółdzielcze zrzeszone w Grupie SGB emitują spoty reklamowe i billboardy sponsorskie w ponad 100 kinach studyjnych w kraju. Kampania pod hasłem „Mamy tu wszystko” promuje bankowość mobilną i mobilne płatności. W spotach reklamowych prezentowane są funkcje nowej aplikacji: płatności Blik, usługa Autopay oraz usługa zarządzania kartami płatniczymi.

– Banki spółdzielcze są częścią lokalnych społeczności – dlatego tak ważna jest dla nas również obecność reklamowa na lokalnych rynkach. Kina studyjne dają nam taką możliwość – często są jedynymi kinami w miejscowościach, gdzie działają nasze banki – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektor biura marketingu i komunikacji w SGB-Banku.

Koncepcję kreatywną kampanii spotowej przygotowała agencja IQ Marketing, a za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Oversee. Za realizację kampanii w kinach studyjnych odpowiedzialna jest firma Kinads.

Grupę SGB tworzą 182 banki spółdzielcze zrzeszone pod auspicjami SGB-Banku, obsługujące łącznie ponad 1,5 miliona klientów.

Maciej Burlikowski 1688 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.