Banki spółdzielcze z Grupy SGB z kampanią reklamową w kinach
Zaplanowano działania w ponad 100 kinach studyjnych do czerwca br.
– Banki spółdzielcze są częścią lokalnych społeczności – dlatego tak ważna jest dla nas również obecność reklamowa na lokalnych rynkach. Kina studyjne dają nam taką możliwość – często są jedynymi kinami w miejscowościach, gdzie działają nasze banki – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektor biura marketingu i komunikacji w SGB-Banku.
Koncepcję kreatywną kampanii spotowej przygotowała agencja IQ Marketing, a za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Oversee. Za realizację kampanii w kinach studyjnych odpowiedzialna jest firma Kinads.
Grupę SGB tworzą 182 banki spółdzielcze zrzeszone pod auspicjami SGB-Banku, obsługujące łącznie ponad 1,5 miliona klientów.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.