Clear Channel Poland powiększa ofertę o 7 galerii handlowych

Firma reklamy zewnętrznej rozpoczyna współpracę z ECE Projektmanagement - europejskim liderem rynku zarządzania centrami handlowymi.

Zgodnie z zapowiedziami Clear Channel Poland (CCP) rozwija sieć cyfrowych ekranów Digital Out Of Home, rozpoczynając współpracę z europejskim liderem rynku zarządzania centrami handlowymi - niemiecką firmą ECE Projektmanagement. Od 1 maja do oferty CCP dołączy 7 galerii handlowych premium z portfolio ECE: Galeria Krakowska (Kraków), Galeria Kaskada (Szczecin), Galeria Bałtycka (Gdańsk), Galeria Łódzka (Łódź), Zielone Arkady (Bydgoszcz) , Forum (Koszalin), Felicity (Lublin).

Oferta digital CCP w galeriach handlowych premium obejmie 23 galerie w 11 aglomeracjach oraz 274 ekrany cyfrowe.

- Strategicznym kierunkiem rozwoju dla Clear Channel jest Digital Out Of Home. Pozyskanie kolejnych
galerii z segmentu premium jest tego potwierdzeniem. Rok dopiero się zaczął, więc nie jest to nasze
ostatnie słowo. Plany mamy bardzo ambitne i sukcesywnie będziemy je realizować w duchu
#LeadingPremiumDigital – mówi Filip Hołowczyc, dyrektor sprzedaży i marketingu CCP.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.