Adidas z nową odsłoną kampanii "Impossible is nothing"

W kampanii bierze udział siedem kobiet, ambasadorek marki, które przezwyciężyły rozmaite trudności na drodze do zawodowego sukcesu, więc mogą z przekonaniem powiedzieć "I'm possible".

W najnowszej odsłonie kampanii Adidasa “Impossible is nothing”, której głównym hasłem jest tym razem “I’m possible”, biorą udział: południowokoreańska modelka HoYeon Jung, która jako aktorka zdobyła globalną sławę dzięki serialowi “Squid Game”, transpłciowa siatkarka Tiffany Abreu, koszykarka, aktywistka i poetka Asma Elbadawi (przekonała Międzynarodowe Stowarzyszenie Koszykówki do zniesienia zakazu noszenia hidżabu w sporcie zawodowym), brytyjska modelka i tancerka z zespołem Downa Ellie Goldstein, biegaczka Fatima Ibrahimi, skateboarderka Momiji Nishiya, najmłodsza osoba, która zdobyła złoty medal olimpijski dla Japonii, mając zaledwie 13 lat, oraz nauczycielka jogi, orędowniczka pozytywnego nastawienia do ciała Jessamyn Stanley.

„To niemożliwe… aby z dnia na dzień zdobyć światowe uznanie, stworzyć swój wyjątkowy styl, być modelką z okładek, sportsmenką, która się nie poddaje, czy rywalizować jako kobieta transseksualna… Niemożliwe? Otóż możliwe” – przekonuje Adidas w reklamie. Serię spotów (jeden z udziałem wszystkich ambasadorek i siedem prezentujących dokonania każdej z osobna) poprzedziła na początku lutego galeria zdjęć. Kampania kładzie nacisk na media społecznościowe, w tym TikTok, Twitter i Instagram. Tiifany Abreu wzięła także udział w ubiegłorocznej odsłonie kampanii obok amerykańskiej piosenkarki Beyonce i francuskiego piłkarza pochodzenia gwinejskiego Paula Pogby.

W związku z kampanią Adidas podjął trzy zobowiązania dotyczące produktów, ludzi i programów. Marka dokona znaczących inwestycji w rozwój odzieży sportowej dostosowanej do zróżnicowanych potrzeb kobiet (m.in. szeroka gama biustonoszy sportowych), planuje zwiększenie widoczności kobiet na dużych imprezach sportowych oraz uruchomienie i rozszerzenie programów społecznościowych mających na celu utrzymanie kobiet w sporcie, takich jak Breaking Barriers Academy, Black Women’s Player Collective i Common Goal.

Również w ramach kampanii 9 lutego marka opublikowała na Twitterze kolaż zdjęć, który wzbudził żywą debatę – przedstawiał bowiem szereg nagich piersi kobiecych, w tym dość znacznie odbiegających od stereotypowego obrazu. “Wierzymy, że kobiece piersi we wszystkich kształtach i rozmiarach zasługują na wsparcie i komfort. Dlatego też nasza nowa linia biustonoszy sportowych obejmuje 43 style, dzięki czemu każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie” – czytamy w tweecie zachęcającym do zapoznania się z nową kolekcją.

Kampania “Impossible Is Nothing” została zapoczątkowana w 2004 r. Odpowiada za nią globalna agencja reklamowa 180/TBWA.

Paweł Piasecki 895 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.