Castorama Polska świętuje 25-lecie urodzinową kampanią

Pierwszy sklep otwarto w 1997 r. w warszawskiej dzielnicy Włochy.

Castorama zaprezentowała nowy spot reklamowy przygotowany z okazji 25-lecia firmy. Jego twórcy zabierają klientów w sentymentalną podróż do 1997 r., gdy otwarto pierwszy sklep sieci (warszawskie Włochy). Obecnie Castorama prowadzi sprzedaż w 90 lokalizacjach oraz zapewnia dostęp do szerokiej oferty online, zatrudniając przy tym ponad 13 tys. osób.

Premiera spotu reklamowego rozpoczęła kampanię urodzinową Castoramy. Sieć zamierza świętować tę wyjątkową rocznicę nieco dłużej niż zwykle i przygotowała dla swoich klientów liczne oferty promocyjne dostępne w ramach specjalnej kampanii sprzedażowej “25 mega okazji na 25-lecie Castoramy”.

Za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiada Mindshare. Za PR odpowiada Made in PR. Nazwy agencji kreatywnej nie podano.

Katarzyna Kacprzak 663 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.