T-Mobile zmienia logo

Ma być symbolem "cyfrowego optymizmu".

Niemiecka grupa telekomunikacyjna Deutsche Telekom (DT), właściciel m.in. polskiego operatora komórkowego T-Mobile Polska, działająca międzynarodowo pod marką T-Mobile, wprowadza nowe (odświeżone) logo. To nadal będzie litera “T”, w nieco tylko zmodyfikowanej formie, za to w nowych aranżacjach.

– Nowe logo zaznacza aktualny kierunek pozycjonowania marki, stanowiąc zarazem symbol, jak to ujmuje Ulrich Klenke, chief brand officer w Deutsche Telekom, “cyfrowego optymizmu”. Celem jest ujednolicenie globalnego brandingu i pozycjonowania marki, która oprócz ambicji bycia “wiodącym, cyfrowym operatorem telekomunikacyjnym” chce też być bardziej “zrównoważona w działaniach” i “odpowiedzialna społecznie”. – Nasza marka stanie się bardziej widoczna, przejrzysta, spójna i zrozumiała ponad granicami międzynarodowymi, a tym samym bardziej efektywna i wydajna – dodał Ulrich Klenke.

Magenta, czyli barwa marki, pozostanie jej wyróżnikiem, bo jak twierdzi firma, ma ogromną rozpoznawalność względem brandu – niewiele firm na świecie kojarzy się konsumentom tak silnie z obraną przez nie barwą korporacyjną.

Przy odświeżaniu logo DT współpracowało z firmą MetaDesign z Dusseldorfu.

Maciej Burlikowski 1685 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.