"Z Dumą Wielkopolski" - drugi etap aktywacji marki Lech Pils

Za koncepcję, kreację i produkcję kampanii odpowiada poznańska agencja marketingu zintegrowanego Chapter1.

W lutym Lech Pils (Kompania Piwowarska)  realizuje drugi etap aktywacji "Z Dumą Wielkopolski" z okazji stulecia klubu sportowego KKS Lech Poznań. To kontynuacja działań marki piwnej w ramach platformy „Wielkopolski, wyjątkowy. Dumny z bycia Wielko”. Lech Pils jest wieloletnim głównym sponsorem klubu.

Jesienią 2021 ruszył pierwszy etap działań – plebiscyt, w którym kibice Kolejorza (taki jest popularny przydomek Lecha Poznań) mogli wybierać na Facebooku projekt Flagi Obchodów przygotowanych przez Pilsa i agencję Chapter1. Z pięciu zaproponowanych projektów kibice wybierali ten, który najbardziej przypadł im do gustu i którym w roku jubileuszu będą manifestować przywiązanie do klubowych barw.

Z początkiem lutego 2022 rozpoczął się drugi etap aktywacji - konkurs, który potrwa do 18 marca, czyli do przedednia oficjalnych urodzin klubu i jubileuszowego meczu. W specjalnie utworzonym wydarzeniu na Facebooku fani Lecha Pilsa i Kolejorza przez 7 tygodni mogą brać udział w konkursie, w którym do zdobycia są wyprodukowane przez Pilsa oficjalne flagi obchodów 100-lecia. Co tydzień pojawiać się będzie nowe zadanie: życzenia-toasty za Jubilata i oraz zagadki związane z Lechem. Wystarczy podać poprawną odpowiedź lub napisać życzenia, by zdobyć flagę.

Do udziału w konkursie Lech Pils zaprosił klub KKS Lech Poznań, oficjalne stowarzyszenie kibiców Lecha Poznań, znanego wielkopolskiego pięściarza-kibica Damiana Wrzesińskiego oraz agencję habitatON, którzy na swoich kanałach SM prowadzą zintegrowane działania. Aktywacji towarzyszy kampania wideo online, działania z piłkarzami Lecha na Facebooku i Instagramie, a także na kanałach kibicowskich FB i TT.

Za całość działań kampanijnych oraz produkcję materiałów odpowiada związana z marką Lech Pils poznańska agencja Chapter1.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.