"Z Dumą Wielkopolski" - drugi etap aktywacji marki Lech Pils
Za koncepcję, kreację i produkcję kampanii odpowiada poznańska agencja marketingu zintegrowanego Chapter1.
Jesienią 2021 ruszył pierwszy etap działań – plebiscyt, w którym kibice Kolejorza (taki jest popularny przydomek Lecha Poznań) mogli wybierać na Facebooku projekt Flagi Obchodów przygotowanych przez Pilsa i agencję Chapter1. Z pięciu zaproponowanych projektów kibice wybierali ten, który najbardziej przypadł im do gustu i którym w roku jubileuszu będą manifestować przywiązanie do klubowych barw.
Z początkiem lutego 2022 rozpoczął się drugi etap aktywacji - konkurs, który potrwa do 18 marca, czyli do przedednia oficjalnych urodzin klubu i jubileuszowego meczu. W specjalnie utworzonym wydarzeniu na Facebooku fani Lecha Pilsa i Kolejorza przez 7 tygodni mogą brać udział w konkursie, w którym do zdobycia są wyprodukowane przez Pilsa oficjalne flagi obchodów 100-lecia. Co tydzień pojawiać się będzie nowe zadanie: życzenia-toasty za Jubilata i oraz zagadki związane z Lechem. Wystarczy podać poprawną odpowiedź lub napisać życzenia, by zdobyć flagę.Do udziału w konkursie Lech Pils zaprosił klub KKS Lech Poznań, oficjalne stowarzyszenie kibiców Lecha Poznań, znanego wielkopolskiego pięściarza-kibica Damiana Wrzesińskiego oraz agencję habitatON, którzy na swoich kanałach SM prowadzą zintegrowane działania. Aktywacji towarzyszy kampania wideo online, działania z piłkarzami Lecha na Facebooku i Instagramie, a także na kanałach kibicowskich FB i TT.
Za całość działań kampanijnych oraz produkcję materiałów odpowiada związana z marką Lech Pils poznańska agencja Chapter1.