Marka biżuteryjna Yes zmienia w marcu nazwę na No

Przez miesiąc będzie wraz z ambasadorami prezentować swoje postulaty i zachęcać do formułowania własnych.

W marcu marka biżuteryjna Yes w wybranych salonach oraz na WWW i w social mediach zmienia nazwę z Yes na No. Akcja jest wyrazem buntu przeciwko stereotypom, niesprawiedliwościom i nierównościom, z którymi nadal spotykają się kobiety. W obecnej sytuacji jest to również wyraz wsparcia dla kobiet z Ukrainy.

"Sytuacja za naszą wschodnią granicą jest jednak na tyle poważna, że trudno przeprowadzać dzisiaj jakiekolwiek działania w oderwaniu od tego, co się dzieje. Dlatego przede wszystkim i na początek YES mówi NO dla agresji!" - informuje firma w komunikacie prasowym. W ramach wsparcia dla kobiet z Ukrainy Yes przekaże 100 tys. zł na Fundację Wysokich Obcasów, która udziela takiej pomocy. Na konto Fundacji trafi także podwojony dochód ze sprzedaży bransoletek z serii Yes for Love.

Głosem akcji będą m.in. Aleksandra Kwaśniewska, która powie “NO dla jednego wzorca kobiecości” i Karolina Korwin-Piotrowska z “NO dla seksizmu”. Maria Peszek wyrazi bunt przeciwko presji posiadania dzieci, a bokserka Sasha Sidorenko powie “NO dla to nie wypada”. Partnerem akcji jest również Centrum Praw Kobiet, które zwraca uwagę na bardzo ważny problem przemocy psychicznej i fizycznej wobec kobiet oraz na konsekwencje tego zjawiska. Twarzą akcji będzie również stała ambasadorka marki Ola Żebrowska, która powie “NO dla bycia idealną” oraz Magdalena Kwiatkiewicz, współzałożycielka marki Yes, która zwróci uwagę na problem nierówności na rynku pracy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.