Lewandowski zrywa współpracę z Huawei

Ma to związek z wojną na Ukrainie.

Robert Lewandowski, najpopularniejszy obecnie polski piłkarz, kapitan reprezentacji narodowej, zrywa współpracę reklamową z chińskim koncernem technologicznym Huawei. Lewandowski był twarzą jego marki w Polsce od 2015 roku, a od 2020 r. także w Europie.

Huawei jest oskarżany m.in. przez brytyjskie media, że jego specjaliści, zapewne na polecenie tamtejszego rządu, pomagają Rosjanom w obronie przed cyberatakami hakerów w odwecie za zbrojną agresję na Ukrainie. Koncern zaprzeczył tym doniesieniom m.in. brytyjskiej gazety “Daily Mail”.

Jako pierwszy o zerwaniu współpracy piłkarza z marką napisał serwis Sportowe Fakty WP, który uzyskał potwierdzenie od Tomasza Zawiślaka, jego menedżera.

Polski oddział Huawei wydał lakoniczne oświadczenie, że żałuje decyzji sportowca i życzy mu sukcesów w przyszłości.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.