Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100
Wśród zwycięzców MediaCom New York, marki L'Enfant Bleu, Pedigree i Ally oraz kampania "Undercover Avatar" dla L'Enfant Bleu.
Najwyżej ocenionymi markami zostały L’Enfant Bleu, Pedigree i Ally Financial. Natomiast najwyższe oceny wśród reklamodawców mają: Unilever, Anheuser-Busch InBev i rząd Nowej Zelandii.
Za najlepszą kampanią została uznana “Undercover Avatar” dla L’Enfant Bleu przygotowana przez Havas Sports & Entertainment Paris. L'Enfant Bleu to francuskie stowarzyszenie założone w 1989 r., które zapewnia pomoc psychologiczną i prawną dzieciom, młodzieży i dorosłym będącym ofiarami przemocy wobec dzieci. Kampania, która wywołała żywy oddźwięk w mediach i reakcję ze strony władz francuskich, wykorzystała popularność gry "Fortnite", by nagłośnić misję L'Enfant Bleu.