Znamy wyniki tegorocznego rankingu WARC Media 100

Wśród zwycięzców MediaCom New York, marki L'Enfant Bleu, Pedigree i Ally oraz kampania "Undercover Avatar" dla L'Enfant Bleu.

MediaCom New York został najwyżej ocenioną agencją mediową w najnowszym zestawieniu WARC Media 100. To ranking, który na podstawie analizy list zwycięzców najbardziej prestiżowych nagród wyłania najlepsze znajlepszych agencje mediowe, kampanie i marki.Za MediaComem w rankingu znalazł się oddział Mindshare z Szanghaju i londyński oddział PHD. Najlepszą siecią z kolei został Mindshare, a z nią MediaCom i PHD.

Najwyżej ocenionymi markami zostały L’Enfant Bleu, Pedigree i Ally Financial. Natomiast najwyższe oceny wśród reklamodawców mają: Unilever, Anheuser-Busch InBev i rząd Nowej Zelandii.

Za najlepszą kampanią została uznana “Undercover Avatar” dla L’Enfant Bleu przygotowana przez Havas Sports & Entertainment Paris. L'Enfant Bleu to francuskie stowarzyszenie założone w 1989 r., które zapewnia pomoc psychologiczną i prawną dzieciom, młodzieży i dorosłym będącym ofiarami przemocy wobec dzieci. Kampania, która wywołała żywy oddźwięk w mediach i reakcję ze strony władz francuskich, wykorzystała popularność gry "Fortnite", by nagłośnić misję L'Enfant Bleu.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.