Ruszyły zgłoszenia do 28. edycji konkursu Golden Drum

Festiwal obniża opłaty za wczesne zgłoszenia udziału, wprowadzając Super Early Bird oraz rozszerza zniżki pakietowe i dla grup COVID-19.

Można już zgłaszać prace do tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Reklamodawcy, agencje i inni specjaliści od komunikacji marketingowej mogą zgłaszać swoje prace do 5 sierpnia 2022 r. Dodatkowo festiwal obniża opłaty za wczesne zgłoszenia udziału, wprowadzając Super Early Bird oraz rozszerza zniżki pakietowe i dla grup COVID-19. Udział w konkursie będą mogły wziąć wszystkie prace, które zostały wyemitowane, opublikowane lub wdrożone po raz pierwszy między 1 września 2021 r. a 5 sierpnia 2022 r.

Agencje, reklamodawcy, klienci, domy projektowe/produkcyjne, firmy medialne i inni twórcy z 36 krajów są zaproszeni do zgłaszania swoich prac w czterech sekcjach: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum oraz specjalnej sekcji All Juries.

W 2022 r. Golden Drum rozszerza swoją współpracę z Little Black Book. Każdy laureat nagrody grand prix festiwalu zostanie bezpłatnie zgłoszony do konkursu The Immortal Awards. Okres kwalifikacyjny w konkursie The Immortal Awards trwa od 1 września 2021 do 31 sierpnia 2022. Organizacja, która zgłosi zwycięską pracę, otrzyma bezpłatne członkostwo w Little Black Book (o wartości 1000 funtów), które nie tylko umożliwi wzięcie udziału w konkursie Immortal Awards, ale także da możliwość korzystania ze wszystkich ofert Little Black Book.

Od tego roku uczestnicy mogą wybierać pomiędzy trzema pakietami opłat: Super Early Bird, Early Bird i standardowym. Nowy program zgłoszeń Super Early Bird będzie dostępny od 20 kwietnia 2022 r., a dzięki niemu udział w festiwalu Golden Drum będzie możliwy również dla tych, którzy dysponują mniejszym budżetem.

Poza wyżej wymienionymi organizatorzy przygotowali dodatkowe rabaty. Ponieważ pandemia wciąż trwa, festiwal utrzymuje grupę COVID-19 w sekcji All Juries i ustanawia opłatę niższą o 50% za zgłoszenia w tej kategorii. Rabat ilościowy 10 + 1 obowiązuje również w 2022 r.: przy zgłoszeniu 11 prac zgłoszenie z najniższą opłatą przyjmowane jest bezpłatnie. W tym roku festiwal Golden Drum przedstawia nową możliwość zgłaszania serii prac do konkursu. Ceny zgłoszeń serii są następujące: koszt pierwszego zgłoszenia serii jest taki sam jak zgłoszenie do danej grupy (podanej na stronie internetowej Golden Drum), natomiast za każde dodatkowe zgłoszenie w ramach serii uczestnicy będą musieli uiścić zryczałtowaną opłatę w wysokości 50 euro.

W geście symbolicznego wsparcia, organizatorzy festiwalu Golden Drum odstępują od pobierania opłat wpisowych od ukraińskich agencji podczas tegorocznej edycji festiwalu.

Ostateczny termin zgłoszeń konkursowych: piątek, 5 sierpnia 2022 r., 23:59 CET, ostateczny termin zgłoszeń Super Early Bird: środa, 20 kwietnia 2022 r., ostateczny termin zgłoszeń Early Bird: piątek, 10 czerwca 2022 r.

Katarzyna Kacprzak 663 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.