Amazon.pl wprowadza Amazon Super

To program zniżkowy dla produktów codziennego użytku, czyli artykułów gospodarstwa domowego, higieny osobistej, produktów dla zwierząt, ale również książek, zabawek czy elektroniki.

Wszyscy użytkownicy Amazon.pl korzystający z nowego programu Super obejmującego produkty codziennego użytku mogą otrzymać 5% zniżki przy wyborze od 5 do 20 produktów z kategorii Super, natomiast klienci Prime – 10% zniżki przy zakupie od 10 do 20 produktów objętych programem. –  Polska jest jednym z pierwszych krajów na świecie, w których Amazon wprowadził ten nowy program – podkreśla Mourad Taoufiki, dyrektor generalny, Amazon.pl. Super jest z pewnością jednym z poszukiwanych przez Amazon sposobów na przełamanie dominacji Allegro.pl, widocznej szczególnie właśnie w obszarze produktów codziennego użytku, gdzie oferta polskiego rywala jest bardzo szeroka i atrakcyjna cenowo.

W ofercie Super znajdują się zarówno produkty marek globalnych (Bosch, Lego, Nivea, Philips, Vileda czy Yankee Candle), jak i polskich (w tym Bakalland, Bambino, Bielenda, Delecta, Dermika, Gerlach i Trefl). Produkty Super są oznaczone na stronach wyszukiwania, a specjalna strona programu na Amazon.pl pomaga zapoznawać się z ofertą programu i ułatwia ponowne zamówienia.

Amazon Prime ma ponad 200 mln klientów w 24 krajach. W Polsce został wprowadzony 12 października 2021 r. Od momentu uruchomienia Amazon.pl w marcu ub.r. oferta sklepu zwiększyła się ze 100 mln do ponad 250 mln produktów w ponad 30 kategoriach.

Paweł Piasecki 895 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.