Gwiazdy filmu i supermodelki w wiosennych kampaniach CCC

Grupa promuje marki Sprandi i Jenny Fairy, a także reaktywowane Americanos i Simple.

W spocie promującym pastelową kolekcję retro na sezon wiosenny od Sprandi wystąpili Finn Wolfhard, idol nastolatek, gwiazda serialu “Stranger Things”, oraz Kyle MacLachlan, znany głównie z “Miasteczka Twin Peaks”. W kampanii “Take care” aktorom towarzyszy supermodelka lat 90. Amber Valletta, od dawna działająca na rzecz ochrony środowiska. Angażując reprezentantów różnych pokoleń, marka chce podkreślić, że w ofercie Sprandi każdy, niezależnie od wieku, znajdzie coś dla siebie.

Z kolei do promocji wiosenno-letniej kolekcji marki Jenny Fairy grupa CCC zaangażowała Jill Kortleve, uznaną przez portal models.com za jedną z 50 najlepszych modelek świata. Jako podkład muzyczny tego spotu wykorzystano przebój Cyndi Lauper z roku 1993 “Girls Just Wanna Have Fun”, a za zdjęcia odpowiada włoski fotograf Dario Castellani. – Jenny Fairy to marka skierowana do młodych kobiet, które poszukują butów i dodatków inspirowanych najnowszymi trendami, w przystępnych cenach. Do najnowszej kampanii postanowiliśmy zaprosić światowej klasy modelkę, która współpracuje chociażby z Chanel czy Valentino – mówi Katarzyna Krawczyk, dyrektor marketingu w Grupie CCC.

Grupa reaktywuje także dwie marki – Americanos (dżinsy i T-shirty, które dzięki przesłaniu „For Every Body” zyskały uznanie pokolenia X i milenialsów na przełomie lat 90. i 2000.) oraz polską markę Simple założoną w 1993 r. Kolekcja Americanos w myśl hasła „For the Planet” została uszyta z użyciem zrównoważonych materiałów. Przed obiektywem stanęły m.in. australijska supermodelka Alexandra Agoston, francuska ikona ciałopozytywności Odile Gautrau oraz Irene Guarenas, której sesje pojawiły się już w międzynarodowych edycjach „Vogue’a”. W kampanii marki Simple wystąpiła holenderska influencerka Linda Tol (ponad pół miliona obserwujących na Instagramie). Najnowsze kolekcje obu marek na sezon wiosna-lato 2022 dostępne są na platformie Modivo.

Za koncepcję kreatywną wiosennych kampanii odpowiada dział marketingu Grupy CCC oraz jego dyrektor Katarzyna Krawczyk. Za produkcję odpowiadało studio Warsaw Creatives, zakupem mediów zajęła się firma Value Media (Group One), a komunikacją PR - Clear Communication Group.

Paweł Piasecki 895 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.