Kamila Kończak i Łukasz Szczybelski założyli agencję Lepont

Agencja, jak mówią jej założyciciele, powstała z potrzeby znalezienia pomostu pomiędzy kreacją i PR-em, ale również między markami, twórcami i ich publicznością.

Lepont (po francusku "most") będzie się specjalizować w kreatywnej komunikacji PR, realizując projekty wizerunkowe, działania influencermarketingowe, a także działania kreatywne, consultingowe i mediowe. Celem agencji jest również wdrażanie zasięgowych i angażujących projektów cross-marketingowych, tworzonych we współpracy z artystami i ambasadorami marek. Oprócz działań kreatywno-wizerunkowych zespół Lepont będzie odpowiadał także za kompleksową obsługę PR – od biura prasowego i media relacji, przez tworzenie branded content i koprodukcję oraz realizację eventów. Agencja wystartowała w lutym br.

Kamila Kończak, managing director Lepont, ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie komunikacji marek premium i kreowania wizerunku brandów modowych, beauty oraz lifestyle’owych. Wprowadzała na polski rynek takie marki jak: COS, Victoria’s Secret czy &Other Stories, realizowała też projekty dla Porsche i Zalando.

Łukasz Szczybelski, business & creative director Lepont, jest również współtwórcą i dyrektorem kreatywnym agencji Feeders Agency. Ma ponad 13 lat doświadczenia w świecie reklamy, kreacji i marketingu. Pracował dla największych brandów, m.in. dla H&M, Reeboka, IKEA, Maspex czy BNP Paribas. Na koncie ma już ponad 50 nagród.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.