Audioteka podsumowuje rok 2021
W czternastym roku działalności liczba audiobooków dostępnych na platformie Audioteka.pl wzrosła o 25%, do 19,5 tys.
Audioteka, działająca obecnie już na 7 rynkach w Europie, planuje w 2022 r. dalszą ekspansję zagraniczną i poszerzanie oferty platformy, zwłaszcza w gatunkach dynamicznie zyskujących na popularności, tj. kryminałów, science-fiction, sensacji, ale też w segmencie produkcji familijnych czy adresowanych do kobiet lub dzieci. Do szerokiej dystrybucji ma wkrótce trafić aplikacja Audioteka Kids, której testową wersję udostępniono części użytkowników pod koniec 2021 r.
– W Polsce, Czechach i na Słowacji oraz na Litwie już jesteśmy liderem. Stale ulepszamy naszą propozycję dla użytkowników z Niemiec, Hiszpanii i Turcji oraz – myślimy o wejściu na nowe rynki. Obecnie analizujemy potencjał rozwoju w kolejnych krajach – mówi Arkadiusz Seidler, CEO Audioteki od września 2021 r. (na zdjęciu powyżej).
Rozwijany będzie też obszar B2B, w tym aplikacja skierowaną do biznesu i działów HR – Inspiro. – Cieszę się, że 95% klientów, którzy korzystali z Inspiro w 2021 r., podpisało z nami umowę na kolejny rok. Wśród nich mamy m.in. PKO Bank Polski, Santander, mLeasing czy Grupa Żywiec – dodaje Seidler.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.