Rocketjobs.pl w kolejnych spotach o Generacji Z

Ambicją twórców kampanii było danie głosu autentycznym osobom reprezentującym światopogląd młodego pokolenia.

Rocketjobs.pl, portal rekrutacyjny należący do spółki Just Join IT, wyemitował kolejne spoty w ramach kampanii o Generacji Z. Tym razem chodzi o wywołanie dyskusji na temat dyskryminacji kobiet i osób LGBT+ w środowisku pracy. Poprzednie dwa filmy reklamowe Rocketjobs.pl obejrzało 325 tys. osób na YouTube i 330 tys. na Facebooku. Wszystkie filmy z serii są dostępne na kanale YT RocketJobs.pl, a także w formatach reklamowych display. Inicjatywie towarzyszy duża kampania bannerowa w Gazeta.pl.

Z wyznań reprezentantek generacji Z płynie wniosek, że w polskich firmach wciąż zdarzają się zachowania dyskryminacyjne w stosunku do kobiet (42,6% Polek wg badań spotkało się w pracy z umniejszaniem kompetencji zawodowych ze względu na płeć). Młode dziewczyny sprzeciwiają się także nierównym wynagrodzeniom (luka płacowa w Polsce w 2020 r. wynosiła 14,7% – o tyle wyższe było przeciętne miesięczne wynagrodzenie mężczyzn od wynagrodzenia kobiet). Postmillenialkom marzy się świat, w którym będą postrzegane na gruncie zawodowym wyłącznie przez pryzmat swoich kompetencji i talentu. W drugim spocie “Zetki” wypowiadają się na temat równości w kontekście posiadanej orientacji seksualnej. Polska zajmuje ostatnie miejsce wśród państw Unii Europejskiej w Tęczowym Rankingu ILGA-Europe, który ocenia równe traktowanie osób LGBT+.

– Tą kampanią chcemy zachęcić pracodawców do tworzenia takiej atmosfery, w której jego pracownicy i pracowniczki będą czuć się dobrze i bezpiecznie. Przedstawiciele pokolenia Z to już prawie 6 mln Polaków – mówi Artur Leśniak, marketing manager RocketJobs.pl.

 Za koncept kreatywny kampanii odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów wideo jest Mikołaj Sadowski.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.