T-Mobile z kampaniami reklamowymi na Twitchu

Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencje VMLY&R i InStreamly.

Po wprowadzeniu na rynek pierwszego w Polsce internetu w smartfonie bez limitu prędkości i danych firma telekomunikacyjna T‑Mobile Polska startuje z dwiema kampaniami reklamowymi oferty „Internet bez ograniczeń” na Twitchu. W pierwszej z nich operator wykorzysta autorski format reklamowy agencji VMLY&R, oparty na sztucznej inteligencji, i pozwalający uruchomić reklamę w momencie rozpoznania kluczowego wydarzenia w grze. W drugiej, dzięki współpracy z InStreamly, informacje o ofercie T‑Mobile pojawiają się w trakcie streamów gier takich jak League of Legends czy Fortnite.

T‑Mobile promuje „Internet bez ograniczeń”, wchodząc w interakcje z graczami League of Legends, którzy relacjonują swoje potyczki za pośrednictwem Twitch.tv – najpopularniejszej na świecie platformy do live streamingu gier. Na potrzeby projektu agencja VMLY&R wykorzystała autorski format reklamowy, który – bazując na sztucznej inteligencji – analizuje rozgrywkę i uruchamia reklamę dokładnie w momencie, gdy wartość życia lub poziom many (mana points) postaci spada. Wdrożenie tego konceptu opiera się na wykorzystaniu technologii Streamcoi, dzięki której zintegrowane treści wyświetlają się u streamerów automatycznie. T‑Mobile jako pierwsza firma telekomunikacyjna postanowiła wykorzystać ten innowacyjny format reklamowy w swojej komunikacji.

Maciej Burlikowski 1704 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.