"Random" Storytel walczy o internetowego Oscara
Wieloplatformowa historia miłosna została nominowana w 26. edycji Webby Awards w obszarze reklamy, mediów i PR w kategorii "Najlepsza strategia rozwoju".
W tegorocznej 26.edycji Webby zgłoszono 14 tysięcy projektów z całego świata. W kategorii Reklama, Media & PR - Best Growth Strategy ("Najlepsza strategia rozwoju") wyłoniono 5 najlepszych projektów w tym "Random" Storytel. Łącznie kategorii jest osiem, oprócz wyżej wymienionej są to: strony internetowe i mobilne, wideo, aplikacje i oprogramowanie, serwisy społecznościowe, podcasty, gry, rozwiązania wirtualne i zdalne.
1.The Webby Award - tu wyboru dokonuje International Academy of Digital Arts and Sciences
2. The Webby People's Voice Award - to nagroda publiczności.
Głosowanie internautów trwa do 21 kwietnia.
Tutaj można zagłosować na projekty w kategorii, w której o nagrodę walczy "Random".
Zwycięzcy Webby i Webby People’s Voice Award we wszystkich kategoriach zostaną ogłoszeni 26 kwietnia br., a uhonorowani podczas uroczystej gali 16 maja w Nowym Jorku.
"Random" otrzymał już dwie nagrody Effie (złoto za skuteczną kreacje i w kategorii kultura i rozrywka) oraz dwie nagrody YouTube Works (grand prix i za skuteczną kreację).

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.