Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce

Trójwymiarową reklamę z udziałem Żabsona można obejrzeć na ekranie Screen Network na budynku hotelu Marriott w Warszawie.

W ramach kampanii promującej nowe smartfony z serii Galaxy S22 Samsung po raz pierwszy w Polsce wykorzysta reklamę 3D digital out of home. Nowy format zadebiutował na narożnym ekranie Screen Network na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie.

Kreacja 3D DOOH z udziałem Żabsona powstała we współpracy z agencją kreatywną VMLY&R, Screen Network oraz Platige Image. Wielkoformatowy ekran Screen Network o łącznej powierzchni 280 mkw. jest jedynym narożnym ekranem w Polsce, który pozwala uzyskać efekt anamorficznego 3D, dzięki czemu spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Uzyskanie iluzji trójwymiarowości na nośnikach w przestrzeni miejskiej to nie lada wyzwanie zarówno od strony koncepcyjnej, jak i technologicznej. Efekt przestrzenności widoczny jest tylko w konkretnym, określonym obszarze, z którego widz patrzy na ekran.

Reklamę można też oglądać na ekranach 2D z efektem głębi usytuowanych na terenie CH Arkadia, Galerii Mokotów oraz przy pl. Unii Lubelskiej.

Za kampanię odpowiadają agencje VMLY&R (koncept kreatywny), Starcom (zakup mediów) oraz dfusion communication (PR). Materiały 3D przygotowało Platige Image. Za produkcję odpowiada Dobro, a za realizację kampanii - Screen Network.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.