Teads ze wzrostem przychodów o 25% w 2021 r.

Jednym z osiągnięć globalnej platformy medialnej w 2021 r. jest wprowadzenie w Teads Ad Manager rozwiązania, które umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii całkowicie bez użycia cookies.

Teads, globalna platforma współpracująca z reklamodawcami i wydawcami na 29 rynkach na świecie, poinformowała, że jej przychody w ubiegłym roku wyniosły 678 milionów dol., co oznacza wzrost o 25% w stosunku do roku 2020. Reklamy dystrybuowane za pośrednictwem tej platformy docierają do 1,9 miliarda odbiorców.

W 2021 r. w narzędziu do zakupu reklam Teads Ad Manager wprowadzono rozwiązanie, które umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii w 100% bez plików cookies. Dotyczy to całego cyklu marketingowego: planowania, targetowania, wyświetlania i raportowania. Z danych platformy wynika, że już obecnie ok. 40% globalnego ruchu w sieci obywa się bez cookies. Teads uważa, że innowacyjność w tej dziedzinie to kluczowy czynnik zapewniający wzrost w przyszłości.

W ubiegłym roku firma zintegrowała się z ponad 2800 wydawcami z całego świata, utrzymując zarazem 98% z 500 czołowych wydawców z 2020 r. Teads zatrudniało na koniec 2021 r. 1035 pełnoetatowych pracowników, z czego ponad 230 rozpoczęło pracę w ub. r. Zanotowano znaczący wzrost (o 65%) zatrudnienia w Europie Środkowo-Wschodniej, co potwierdza wysoki potencjał wzrostu tego regionu dla Teads w nadchodzących latach.

- Nasze nowe rozwiązania, stawiające na pierwszym miejscu kwestie prywatności, zyskują na popularności w całej branży, umożliwiając naszym klientom dotarcie do kluczowych odbiorców w środowisku pozbawionym plików cookies. Technologie i rozwiązania cookieless dostarczamy także wydawcom, z którymi współpracujemy, aby lepiej przygotować ich na świat bez cookies. W 2021 r. podpisaliśmy wiele nowych globalnych umów z wiodącymi światowymi markami. Nasza działalność w zakresie reklamy performance, skoncentrowana na pozyskiwaniu ruchu i konwersji, była głównym czynnikiem wpływającym na wyniki w 2021 r., co pozwoliło osiągnąć nam wzrost o 65% w ujęciu rocznym - mówi Jeremy Arditi, Co-CEO Teads (na zdjęciu).

Firma deklaruje, że współpracuje ze wszystkimi ze 100 czołowych reklamodawców według "Ad Age". Spośród wydawców jej klientami na poziomie globalnym są m.in. CNN, BBC, CNBC, ESPN, Bloomberg, "The Economist" i "The Guardian", a w regionie EMEA m.in. Sky, Eurosport, "Der Spiegel", "The Telegraph" i "Vogue".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.