"Od fake newsów do love brandów" - Multiscreen Day 2022

Nowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.

“Od fake newsów do love brandów” – to tytuł tegorocznej edycji konferencji Multiscreen Day, która odbędzie się już 27 kwietnia w formule hybrydowej. Organizatorem wydarzenia jest VFP Communications Ltd., wydawca miesięcznika "Media Marketing Polska" oraz serwisów MMP24.pl i MMPOnline.pl.

Mimo trudnych ostatnio okoliczności zewnętrznych świat mediów nie zwalnia, a branże TV, digital i social media prześcigają się w nowych pomysłach na zatrzymanie uwagi odbiorców. Multiscreen Day to jedyna konferencja w Polsce, która śledzi trendy związane z komunikacją marketingową i treściami na wszystkich ekranach oraz oferuje przegląd najnowszych narzędzi i case’ów.

Na konferencji wystąpią: Maciej Szamowski, brand strategist, TikTok CEJoanna Kopeć, senior media research executive, Nielsen MediaMaciej Ziąbrowski, business developments & integrations director, TVN Grupa DiscoveryMaciej Szurek, co-founder & CCO, InsbayBartosz Sieradzki, investment director, Publicis Groupe PolskaMichał Zajdel, head of media & digital CEE, KantarAgnieszka Gozdek, strategy director & partner, 180heartbeats Jung v. Matt, Damian Borowiec, senior media&creative strategist, MullenLowe MediaHub Poland, Piotr Bombol, chief strategy officer, Gameset.

Oprócz solidnej dawki wiedzy warsztatowej, tematyka konferencji nie unika bieżących tematów – zachowania marek wobec wojny, kwestii dezinformacji,. a także aktualnych tematów branżowych: zmian w badaniach mediowych, premier nowych serwisów VoD oraz zastosowania metaverse do działań marketingowych.

  • O czym porozmawiamy na Multiscreen Day?

TikTok wskazuje trendy
TikTok to medium społecznościowe, które coraz odważniej rozpycha się w świecie reklamy - wyznacza trendy, inspiruje. Jakie media i formy przekazu cenią młodzi odbiorcy.

Dezinformacja na wielu ekranach – jak z nią wygrać?
Dezinfromacja i fake newsy to zjawiska, które coraz częściej komplikują komunikacyjne plany marketerów i codzienność konsumentów. Jak sobie radzić ze złymi praktykami w reklamie i mediach.  

Rewolucja w portfelu czy burza w szklance wody?
Rynek reklamy szuka nowej waluty rozliczania TV i nie tylko. Fuzja danych Nielsena i Gemiusa wywołała wiele kontrowersji, a marketerzy dyskutują nad badaniem jednoźródłowym. Co dalej?

VoD. Nowa nadzieja
Długo oczekiwane premiery VoD HBO Max i Disney+ już w tym roku. Jak zmieni się rynek serwisów wideo i streamingu. Czy czekają nas "gwiezdne wojny" operatorów platform wideo?

Czas na product placement 4.0
Nowe pomysły na obecność marek w formatach TV i innych produkcjach wideo.

Mieć ciasteczko czy zjeść ciasteczko?
Świat reklamy bez cookies. Nowe pomysły na pozyskiwanie danych o użytkownikach.

Czy wszyscy przeniesiemy się do metaverse?
Nowe strategie social mediów. Jak nowe pomysły twórcy Facebooka mogą zmienić świat reklamy.

Co tu jest grane?
E-sport coraz wyraźniej profesjonalizuje się. Wszystko co powinieneś wiedzieć o e-sporcie, a wstydzisz się zapytać.

I ty zostań multimedalistą!
Czy sport to nadal specjalność telewizji linearnej czy już domena streamingu? Kto może zostać multimedalistą w świecie multiscreen?

Konferencja Multiscreen Day organizowana jest od 2016 roku. Więcej informacji o bieżącej i poprzednich edycjach na: https://multiscreenday.pl/

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.